• Romanii din Spania

14 decembrie 2015

Pot spune ca imi face mare placere sa scriu pe acest site, pentru ca rent a car este la sufletul meu. Eu lucrez de foarte multi ani in Spania, cred ca nu este un secret ca sunt foarte multi romani care muncesc acolo si acum este perioada in care ne dorim sa venim acasa. Suntem o adevarata comunitate, pot spune ca ne avem unul pe celalalt, fiind foarte multi, nu simtim greul atat de mult, insa dorul de tara nu  poate fi inlocuit cu  nimic. Aici avem familia, casa, prietenii si tot aici este tara in care ne-am nascut. Cred ca putini sunt cei care spun ca raman in strainatate si nu se mai intorc deloc acasa.  Nu am venit in fiecare an de sarbatori acasa, insa de cate ori am venit am apelat la aceasta firma de inchirieri auto Bucuresti. Ma bucur ca pot ridica masina inchiriata din Otopeni si de fiecare data mi-au oferit gratuit,   cand a fost cazul: Gps sau suport pentru ski-uri .

De aceasta data am de gand sa inchiriez masina Dacia Logan fara garantie pentru o perioada de 40 de zile. Am cerut o rezervare masina din timp, asa cum procedez de fiecare data si acestia mi-au propus o oferta foarte avantajoasa. De aceasta data am cerut GPS si suport de Ski.

Anul acesta am de gand sa imi iau familia si sa plecam la munte. Mi-a fost atat de dor de Romania si mai ales de zapada incat am de gand sa mergem la ski. Nu pot spune ca sunt un profesionist, dar sunt pasionat de acest hobby, asa ca am cautat pe internet o partie buna  si am vazut ceva recomandari pentru partia Straja. Am cautat cazare, pot spune cu mandrie ca am gasit aceasta pensiune: http://pensiuneadacia.ro/  care m-a si amuzat destul de mult datorita coincidentei de nume, intre masina si pensiune, insa va pot spune sincer ca nu acest lucru m-a influentat sa aleg pensiunea. Pentru ca au avut o oferta buna , am decis sa petrecem Craciunul la pensiune.

Este un sentiment foarte placut sa fiu acasa cu cei dragi si ma bucur tare mult ca am putut veni anul acesta. Banuiesc ca vor fi multi romani din Spania, care vor citi acest articol. Tara noastra este Romania ! Sunt mandru ca sunt roman!

Voi nu sunteti la fel? Va pup pe toti, va urez sarbatori fericite si numai bucurii!