• Inchirieri Auto Cluj

03 martie 2016

Impreuna cu colegele mele de birou ne-am gandit sa ne facem un cadou cu ocazia zilei de 8 Martie, sa plecam intr-o scurta mini vacanta.

Ne-am gandit sa mergem sa vizitam Clujul. Singura problema este mijlocul de transport cu care urma sa ne deplasam intrucat eram 8 fete si masina mea singura pe care o aveam are 5 locuri. Biletele de avion ne costa prea mult, cu trenul ar fi o varianta numai ca nu prea avem cu ce ne deplasa prin imprejurimi. Am sunat o prietena care lucra la o firma de rent a car din aeroportul Otopeni, am intrat pe site-ul lor www.rentacar1.ro, am rezervat o masina, si am sunat-o. Ne-a facut cea mai mica oferta la auto de inchiriat. Ne-am hotarat pentru o masina 7+1 locuri, un Mercedes Viano, este spatioasa si confortabila. Pretul masinii este ieftin si fara garantie deoarece prietena mea cea mai buna ma cunostea si avea incredere deplina in mine.

Imi era putin teama sa coduc o masina asa de mare, nu am condus niciodata un microbuz cu 8 locuri, si masina de inchiriat, nu stiam cum merge, daca este greu de condus.

Pasul urmator sa facem rezervare doua zile la un hotel, ceea ce a fost foarte simplu, am intrat pe booking si am platit doua zile la hotelul Castelul Printul Vanator, care se afla chiar  in inima Transilvaniei, Turda, cea mai frumoasa locatie din zona. Am avut niste prieteni car au fost vara trecuta acolo si au fost foarte incantati de cazare, servicii, restaurant..este un hotel superb.

O sa va intrebati de ce am hotarat sa mergem la Cluj. Este foarte simplu, pentru ca nu  l-am vizitat pana acum, pentru ca este al doilea oras din Romania, pentru ca Transilvania este cea mai frumoasa zona din Romania. Daca am inchiriat masina putem merge sa vizitam si Salina Turda,  singurul loc din Romania unde sunt cei mai multi turisti straini si este aproape de oras si  care spre rusinea noastra nu am reusit sa o facem pana acum.

Cu masina de inchiriat putem sa mergem unde vrem, putem calatori mai mult, masina este pe motorina, consum redus si timp la dispozitie avem trei zile.

Am vorbit cu colegele mele de birou sa plecam sambata dimineata si sa ne intoarcem marti seara, in trei zile avem timp la dispozitie sa vizitam tot ce este in zona, Salina Turda, Clujul, Palatul Bánffy, Catedrala Mitropolitană din Cluj, Cheile Turzii, putem merge chiar la Alba Iulia sa vizitam Cetatea Alba Carolina, este la circa 100 de km de Cluj-Napoca un loc plin de istorie, cea mai frumoasa Cetate din Romania.

Asadar masina inchiriata avem, rezervarea la hotel o avem facuta, itinerariul l-am stabilit, trebuie sa ne facem bagajele si sa asteptam ziua de sambata sa plecam.